Jump to content
You need to play a total of 10 battles to post in this section.

5 comments in this topic

Recommended Posts

15
[_M_BR]
Members
74 posts
4,242 battles

Alguém tem alguma informação se o novo DD pan-europeu que ainda esta em VIP vai entrar no Arsenal em troca por carvão, aço ou pontos de pesquisa ?

Existe pelo menos algum chute ou especulação ? O navio parece ser bastante interessante, então já queria começar a planejar para adquiri-lo

Agradeço desde já.

30
[STAR2]
Members
63 posts
11,661 battles

Nao foi divulgado qual será a moeda e só saberemos poucos dias antes de liberar a venda, mas se vc levar em consideraçao que o Druid saiu por pontos de pesquisa a alguns meses, o Austin por aço nesse ano e o ultimo navio por FXP foi o Agir que foi ,se nao me engano, no ano passado e max immelman tambem (esse to meio em duvida, me corrija se estiver errado), e ragnar me da a impressao que vai substituir o smalland que foi removido ano passado, meu chute seria por FXP, mas nao crie expectativas tao altas sobre isso.

• Cool 1

255
[-RUM-]
Members
365 posts
6,355 battles

I'm impressed 4 years of Spanish can help me understand so much, but I agree with Ecafretsam.

I would say it is most likely going to be a free xp ship to replace the Friesland (and also Smaland) just so that the Pan EU DDs have a free xp ship at the end of the day. That being said, It would likely be 2 million fxp+. Free xp ships have been inflating in cost from prior years from 1 million to 2 million, and I think the Ragnar would be no exception.

I do have a sinking feeling (no pun intended) that it could be released for steel (I don't play clan battles), but RB is unlikely considering Druid's cost. Coal is also a possibility, but I think that Black will make her return soon making another premium DD for coal redundant.

I really hope it will be released soon. I've really been excited for this one :cap_horn:

• Cool 1

15
[_M_BR]
Members
74 posts
4,242 battles

Esqueci que Xp Livre era umas das possibilidades, a Napoli ja esta sendo vendida por carvão então acho que o navio sera vendido ou por Xp ou aço. Talvez possa haver um Dockyard mas eu duvido muito.

I forgot that free xp was a option, the Napoli are aready being sold for coal in Arsenal, in that case i think the ship will be sold for free xp or steel. Maybe there can be another tier X Dockyard, but i think its unlikely.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.