Jump to content
You need to play a total of 20 battles to post in this section.
Scharick

facelift do WOW

3 comments in this topic

Recommended Posts

6
[PT-NG]
[PT-NG]
Members
31 posts
17,052 battles

Como veterano do mar, e até mesmo um veterano do jogo, quando este jogo surgiu, vi nele uma oportunidade de lembrar, viver o que é a aventura marítima. Quando comecei a jogar todo animado, mesmo por estar aposentado, seria algo mais do que um hobby, um hobby, mas algo que eu apreciaria muito!

Se no início o entusiasmo era enorme, com o tempo estava esfriando, porque o real se tornou cada vez mais ficção, alguma fantasia para misturar, onde um jogo cada vez mais individualista, onde times ou camaradagem só chega em clãs (mesmo aqueles com muitos problemas) ao ponto de alguns jogadores não quererem clãs ou terem com apenas um jogador , e onde os objetivos individuais chegam ao topo em batalhas fazendo deste jogo um jogo de crianças atirando uns nos outros em uma enorme confusão!

Apesar dos anos o jogo está pendurado, mas também há uma diminuição de jogadores e entusiasmo que não anuncia um futuro brilhante e ou longo. Se somarmos a necessidade econômica para a atividade de criação e gestão do jogo (GT), que, como qualquer outra atividade econômica, também cria disparidades individuais baseadas no poder econômico, favores específicos de um determinado tipo de jogadores, etc.

Também podemos participar dos conflitos de gostos, usos e costumes, patentes e descritos pelos jogadores nos fóruns e até mesmo no próprio jogo que vêem esfriar o entusiasmo para o jogo.

Para mim vou continuar a jogar este jogo (para o qual eu tive mais intusiasm), porque para mim, em particular, me diz muito, nunca pensei há 20 ou 30 anos que os jogos de simulação (e outros) alcançaram alcançar esse desenvolvimento e cada vez mais próximos da realidade (simulado), como capacidades tecnológicas que foram alcançadas e previstas, que no futuro "" ou WG faz um facelift para o jogo ou tenderia a desaparecer, talvez substituída por algo semelhante e renovado!
Desculpe por pensar nisso!?

• Cool 1
  • Thanks 1

389
[OPG4]
Members
1,203 posts
2,920 battles

English translation using google translate:

As a veteran of the sea, and even a veteran of the game, when this game came out, I saw in it an opportunity to remember, to experience what maritime adventure is. When I started playing all excited, even though I was retired, it would be something more than a hobby, a hobby, but something I would really enjoy! If at the beginning the enthusiasm was huge, with time it was cooling down, because the real became more and more fiction, some fantasy to mix, where an increasingly individualistic game, where teams or camaraderie only arrives in clans (even those with many problems) to the point where some players don't want clans or have only one player, and where individual goals rise to the top in battles making this game a game of kids shooting each other in a huge mess! Despite the years the game is hanging, but there is also a decrease in players and enthusiasm that does not herald a bright or long future. If we add the economic need for the activity of game creation and management (GT), which, like any other economic activity, also creates individual disparities based on economic power, specific favors of a certain type of players, etc. We can also participate in the conflicts of tastes, uses and customs, ranks and described by players on the forums and even in the game itself, which sees their enthusiasm for the game dampening. For me I will continue to play this game (for which I had more intusiasm), because for me, in particular, it tells me a lot, I never thought 20 or 30 years ago that simulation games (and others) have achieved this development and increasingly closer to reality (simulated), as technological capabilities that have been achieved and predicted, which in the future "" or WG does a facelift to the game or would tend to disappear, perhaps replaced by something similar and renewed! Sorry for thinking about it!?

My response.

I do agree that there is little team play in games, and the economy can be frustrating. Revising the economy would probably upset many senior, playing players as the currency and ships bought with said currency will fluctuate in value. In terms of a WG facelift, I do not think they can go further up the tech tree like [edited] continuously does , as the 50s and 60s era ships start receiving missiles, nor can they go down, as too few players play low tier ships. Therefore, WG has broadened its ships through premium ships, often prototypes or with special features, which both changes gameplay somewhat and profits. With the advent of Submarines and Allied vs Axis game modes, this can also bring interest into the game by broadening options and choices.

My response,  google translated into Portuguese:

Minha resposta, google traduzido para o português:

Eu concordo que há pouco jogo em equipe e a economia pode ser frustrante. Rever a economia provavelmente incomodaria muitos veteranos, jogando com jogadores já que a moeda e os navios comprados com essa moeda irão flutuar em valor. Em termos de um facelift WG, eu não acho que eles podem ir mais longe na árvore tecnológica como [edited] continuamente faz, já que os navios das era 50 e 60 começam a receber mísseis, nem podem cair, já que poucos jogadores jogam em navios de baixo nível. Portanto, o WG ampliou seus navios por meio de navios premium, muitas vezes protótipos ou com recursos especiais, que mudam um pouco a jogabilidade e os lucros. Com o advento dos modos de jogo Submarinos e Aliado vs Eixo, isso também pode trazer interesse para o jogo, ampliando as opções e escolhas.

Beta Testers
3,315 posts
27,013 battles

I quit playing this game right after converting 22 of my captains from 19 point captains to 21 point captains was way too expensive to convert.  So I then made the decision to leave this game and allow my 401 ships to collect dust. Now the only habit to break is still checking into this forum from time to time.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.