Jump to content
You need to play a total of 20 battles to post in this section.
DeadIyArT

where is the vampire II ?

19 comments in this topic

Recommended Posts

191
[ISLA]
Beta Testers
684 posts
13,239 battles

Title says it all it not in RB at the moment i thought it was going live today?

Share this post


Link to post
Share on other sites
230
[CS7]
Members
327 posts
5,784 battles
4 minutes ago, SirPent13 said:

image.thumb.png.5552b24d865f95498810cf36b7a94436.png

Reading patch notes OP, pls nerf.

 

Released right before ANZAC Day.  Nice!

  • Cool 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7,484
[HINON]
Members
14,323 posts
13 minutes ago, DeadIyArT said:

where is the vampire II ?

Here 2 Murray St, Sydney NSW 2000, Australia.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
365
[Y0L0W]
Members
525 posts
10,182 battles
2 minutes ago, Dmich89 said:

Better question when is Druid coming out?

SOONTM

  • Funny 1
  • Meh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
570
[KMS]
[KMS]
Beta Testers, In AlfaTesters
3,852 posts
12,996 battles

Oh another DD in RB... nice!  It is a nasty bugger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
77
[JEDI-]
Members
94 posts
8,693 battles

Had the same question.. Weird as it was advertised with the update.. different date i guess

Share this post


Link to post
Share on other sites
334
[LANCE]
Members
911 posts
6,918 battles

Does it drop the same time (yeah, saw the date thanks) as the next season of RB x2? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
414
[DCMA]
Beta Testers
1,727 posts
23,172 battles
3 hours ago, Bravo4zero said:

Thanks! Doesn’t the new season of RB start around the same time Vampire II drops? I think it’s pretty close. Not at my PC otherwise I’d check

29 days

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5,410
[WOLF9]
Wiki Lead
16,474 posts
4,774 battles
5 hours ago, Bravo4zero said:

Thanks! Doesn’t the new season of RB start around the same time Vampire II drops? I think it’s pretty close. Not at my PC otherwise I’d check

If you look at the game tech tree page, it should say at the bottom. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
334
[LANCE]
Members
911 posts
6,918 battles
47 minutes ago, iDuckman said:

If you look at the game tech tree page, it should say at the bottom. 

Thanks mate. Just checked it tonight at it says 27 days. Got 47k RB already so time to use some of that FXP I have once the x2 hits .... Vampire II will be mine although it’s gonna kill me waiting! Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×