Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 20 battles to post in this section.
dad003

what can a t8 cv do in a t10 match ?

19 comments in this topic

Recommended Posts

1,060
[5D]
Members
1,135 posts
14,944 battles

Well you can only farm even more salt ! And that salt was tasty like nothing else , even got reported twice lol:cap_haloween: like they think i care !

 

shot-20_11.25_20_40.56-0936.thumb.jpg.5d04a61fb7f958ccf26c6e9321758851.jpgshot-20_11.25_20_41.02-0199.thumb.jpg.5e8f8fa1b466400c3daeb403b33cda71.jpg

 

Enjoy the show! now i better go get some popcorn !

 

  • Cool 7
  • Funny 1
  • Haha 2
  • Boring 3
  • Meh 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
4,571
[RLGN]
Members
15,488 posts
27,194 battles
48 minutes ago, Snargfargle said:

That's a lot of torpedo hits!

At least they’re using their Enterprise.

Never used mine in Randoms during RTS, (played 200 Co-op,) and don’t have any plans to do so now.

Edited by Estimated_Prophet
  • Thanks 1
  • Boring 1
  • Meh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beta Testers
3,285 posts
26,944 battles
1 hour ago, dad003 said:

Well you can only farm even more salt ! And that salt was tasty like nothing else , even got reported twice lol:cap_haloween: like they think i care !

 

shot-20_11.25_20_40.56-0936.thumb.jpg.5d04a61fb7f958ccf26c6e9321758851.jpgshot-20_11.25_20_41.02-0199.thumb.jpg.5e8f8fa1b466400c3daeb403b33cda71.jpg

 

Enjoy the show! now i better go get some popcorn !

 

They can also be nice targets for tier ten ships.....................

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,060
[5D]
Members
1,135 posts
14,944 battles
11 minutes ago, Tachnechdorus said:

They can also be nice targets for tier ten ships.....................

well then

 

372ue3.jpg

  • Funny 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3,433
[WOLF1]
Beta Testers
12,335 posts
17,511 battles
1 hour ago, Snargfargle said:

That's a lot of torpedo hits!

Wow yeah 33 nice work.

Share this post


Link to post
Share on other sites
652
[TIMT]
Members
1,265 posts
4,761 battles

I mean, the answer to the question is the same as always: Go spot and get opportunistic shots in.

The thing is, CVs are really good at this. Ds are not bad with this, but CVs take the crown. So why complain? More XP for the CV...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,116
[DPG]
Members
2,052 posts
11,140 battles

I had my gall bladder taken out in February, and my doctor said that fatty foods could cause diarrhea.  One day after several months of practically crapping myself to death  I had a couple of slices of pizza and I didn't get the dreaded runs.  I guess that means he was wrong.  

Edited by Amenhir

Share this post


Link to post
Share on other sites
652
[TIMT]
Members
1,265 posts
4,761 battles

Well, lets just say a Parceval dumpsterd me in an Alaska, with a combination of spotting a casual 16k AP bomber drop. So, yeah, no pity for T8 CVs that can still do more in a single drop reliably(!) than most BBs. [edited] that crap...

  • Meh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,246
[PVE]
Members
7,570 posts
23,591 battles
3 hours ago, dad003 said:

Well you can only farm even more salt ! And that salt was tasty like nothing else , even got reported twice lol:cap_haloween: like they think i care !

 

shot-20_11.25_20_40.56-0936.thumb.jpg.5d04a61fb7f958ccf26c6e9321758851.jpgshot-20_11.25_20_41.02-0199.thumb.jpg.5e8f8fa1b466400c3daeb403b33cda71.jpg

 

Enjoy the show! now i better go get some popcorn !

 

 

3 hours ago, Snargfargle said:

That's a lot of torpedo hits!

 

2 hours ago, paradat said:

Wow yeah 33 nice work.

& 1 out of every 3 started a flood... I'm sure that helped contribute to the witherer...

BTW OP...why'd you cover up the fire total by highlighting the incaps?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,060
[5D]
Members
1,135 posts
14,944 battles
2 hours ago, IfYouSeeKhaos said:

 

 

& 1 out of every 3 started a flood... I'm sure that helped contribute to the witherer...

BTW OP...why'd you cover up the fire total by highlighting the incaps?

 

i only had 2 fire for like 12k the whole match but had like 61k in flooding , that was just involuntary for the cursor

Share this post


Link to post
Share on other sites
3,489
Members
2,288 posts
52 battles
1 hour ago, Snargfargle said:

I notice that he plays mostly the Enterprise too.

Which ofc completely invalidates my couple of thousand matches in other CVs as well.

C'mon dude, you should know you're grasping at straws at this point.

 

3 hours ago, Your_SAT_Score said:

It's an Enterprise. She is practically a T9 - T9.5 CV with T8 MM. 

Nah, Lex and Shokaku are T9 CVs. Enterprise is straight up T10.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9,145
[PSP]
[PSP]
Members
14,148 posts
48 minutes ago, Your_SAT_Score said:

As for p2w CV balancing

Like I mentioned before, they are really pretty good about keeping "pay to win" aspect of WOWS to a minimum. This is harder to do than most people think because they have to walk the fine line between having a Premium ship that is powerful enough so that people will want to buy it but not so powerful that it makes those who only have tech tree ships so frustrated when facing it that they leave the game.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14,927
[ARGSY]
Members
22,990 posts
16,997 battles
4 hours ago, shinytrashcan said:

Well, lets just say a Parceval dumpsterd me in an Alaska, with a combination of spotting a casual 16k AP bomber drop.

I'd love to get some hints from that Parseval captain, because right now my experience in her is one of being very roughly handled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,145
[CLUMP]
Members
1,400 posts
1,871 battles
11 hours ago, dad003 said:

Well you can only farm even more salt ! And that salt was tasty like nothing else , even got reported twice lol:cap_haloween: like they think i care !

 

shot-20_11.25_20_40.56-0936.thumb.jpg.5d04a61fb7f958ccf26c6e9321758851.jpgshot-20_11.25_20_41.02-0199.thumb.jpg.5e8f8fa1b466400c3daeb403b33cda71.jpg

 

Enjoy the show! now i better go get some popcorn !

 

You are giving CV haters more excuse to whining ask wargaming to nerf CVs in general to nerfed Enterprise even further :fish_panic: Don't be surprised if wargaming see this and says Enterprise torps need more balance :Smile_trollface: Just like how they balance the DB planes :Smile_sceptic: I am surprised some has come here screeching reeeeeeeeeeeee you see CVs are OP :Smile_teethhappy:

Edited by LastRemnant

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,836
[SIDE]
Members
4,939 posts
6 hours ago, Snargfargle said:

A certain "unicum" from the EU server likes to come here and call us all noobs but I notice that he plays mostly the Enterprise too. WOWS is fairly good about not being "pay to win" but CVs might be the exception. In the RTS days you could buy a Premium CV and dominate those who had tech-tree CVs because the Premium had more fighters.

He has some good information if you can get past the absolutes and Zarth-like Euro server abrasiveness. Ive learned a few things despite my frustration with loki tones from time to time.

tumblr_ms82x15GBD1sbhkw0o2_250.gif.cf.gif

Edited by thebigblue

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×