Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 20 battles to post in this section.
ALMIRANTE_72

incendios

9 comments in this topic

Recommended Posts

1,331
[CLUMP]
Members
1,534 posts
2,213 battles

You should probably go to the Spanish section of the forums but yes fire sucks hard :Smile_sceptic:

Edited by LastRemnant
  • Funny 1

Members
677 posts
5,374 battles
40 minutes ago, LastRemnant said:

You should probably go to the Spanish section of the forums but yes fire sucks hard :Smile_sceptic:

is not spanish is portugues (brazil)

i am more worried about him not knowing about consumables.

• Cool 1

Members
677 posts
5,374 battles
1 hour ago, ALMIRANTE_72 said:

agora além dos incendios eu não consigo destruir nenhum navio, por mais que esteja empanado, eu atiro, acerto ou albo e nada acontece, por isso eu tenho certeza de que esse jogo é manipulado, nenhum navio é tão ruim assim, um ponto de não vencer uma batalha única, 4 incêndios por batalha, eu nunca mais vou começar quando incendiar, pois é apagar e começar outro, até completar o ciclo de incêndio e ser destruído pelo fogo, queria que alguém me dissesse porque é o meu navio é incendiado assim que começa uma batalha, e porque o poder de fogo diminui tanto, que tiros de canhão parecem sem força, espero que alguém leia e queira responder, mas que seja algo que eu entenda

experimente o fórum em português
(usando o Google Translator)

https://forum.worldofwarships.com/forum/81-fórum-brasileiro/

Edited by pepe_trueno
  • Cool 1

1,331
[CLUMP]
Members
1,534 posts
2,213 battles
5 minutes ago, pepe_trueno said:

is not spanish is portugues (brazil)

i am more worried about him not knowing about consumables.

My bad incendios is the same word for fires in Spanish :Smile_honoring: According to google translation he or she is upset they get lit up with fire constantly :Smile_Default:

3,256
[GOB]
Members
2,709 posts

agora além dos incendios eu não consigo destruir nenhum navio, por mais que esteja empanado, eu atiro, acerto ou albo e nada acontece, por isso eu tenho certeza de que esse jogo é manipulado, nenhum navio é tão ruim assim, um ponto de não vencer uma batalha única, 4 incêndios por batalha, eu nunca mais vou começar quando incendiar, pois é apagar e começar outro, até completar o ciclo de incêndio e ser destruído pelo fogo, queria que alguém me dissesse porque é o meu navio é incendiado assim que começa uma batalha, e porque o poder de fogo diminui tanto, que tiros de canhão parecem sem força, espero que alguém leia e queira responder, mas que seja algo que eu entenda

now beyond the fires I can’t destroy any ship, no matter how battered, I shoot, hit or something and nothing happens, so I’m sure this game is rigged, no ship is that bad, a point of no win a single battle, 4 fires per battle, I will never start again when it burns, because it is to extinguish and start another one, until I complete the cycle of fire and be destroyed by fire, I wanted someone to tell me why my ship is burnt like this that a battle begins, and because the firepower decreases so much, that cannon shots seem weak, I hope someone reads and wants to answer, but that it is something that I understand

HERE YOU GO GUYS!

2,428
[S0L0]
[S0L0]
Alpha Tester, In AlfaTesters
4,829 posts
7,548 battles
Incêndios acontecem

3,256
[GOB]
Members
2,709 posts

WorldOfWarships64 2020-04-08 21-48-11-96.jpg

WorldOfWarships64 2020-04-08 21-50-08-78.jpg

WorldOfWarships64 2020-04-08 21-51-21-72.jpg

WorldOfWarships64 2020-04-08 21-51-54-96.jpg

WorldOfWarships64 2020-04-08 21-52-33-61.jpg

Você parece estar fora de posição e nunca deve estar tão perto de outros navios no navio que você escolheu. Também use o seu consumível para curar, bem como apagar os incêndios. Existem MUITOS vídeos para você ver online sobre como usar um BB. Você está jogando um navio muito bom e ele pode se sair muito melhor à medida que você melhora e aprende mais. Nada está consertado. Temos todos os benn lá.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.