Jump to content
You need to play a total of 20 battles to post in this section.
ALMIRANTE123_stern

comentários

8 comments in this topic

Recommended Posts

Members
2 posts
972 battles

na verdade tudo que se posta aqui pra discussão não serve pra nada, o jogo vai continuar sendo o jogo, nada mudará, os navios aliados perdem feio pros inimigos em todos os aspectos, então o que eu sugiro é o seguinte, joguem, mas joguem mesmo, pois o jogo tem que vender, e se vc não for destruído constantemente, como eles vão te vender um navio Premium? na vã ilusão que são melhores que os grátis? na verdade, são poucos os navios tipo Missouri, Arizona que realmente valem a pena comprar, mas entendam, se vcs vencerem direto, nunca vão querer um navio pago, isso é comercio, e o jogo tem contas a pagar, eu tô com um navio Premium pra teste, o TIRPITZ, mas não estou gostando dele pelo seguinte, você se aproxima de um navio e na hora que você vai torpedear, eles te acertam o tubo de torpedos mesmo do lado que você ia usar, digo ia porque quando destroem acabou o torpedo daquele lado, então é como eu sempre digo, o jogo já é feto e manipulado pra acontecer isso, então eu não compraria, pois se isso acontece toda vez, esse navio com torpedos devia não ter torpedos, e a outra questão é os incêndios, você incendeia 1 primeira vez, você apaga, assim que apaga, você incendeia de novo, ai vem aquela eternidade e você vendo seu navio ser consumido pelo fogo e pelos tiros do inimigo, ai apaga, mas de repente outro incêndio, e mais outro, terminando por você ser destruído pelo fogo, então por isso é que eu falo, nada que vocês comentem aqui vai mudar o jogo.

• Cool 1

5,569
[PVE]
Members
19,848 posts
12,027 battles
1 hour ago, ALMIRANTE123_stern said:

na verdade tudo que se posta aqui pra discussão não serve pra nada, o jogo vai continuar sendo o jogo, nada mudará, os navios aliados perdem feio pros inimigos em todos os aspectos, então o que eu sugiro é o seguinte, joguem, mas joguem mesmo, pois o jogo tem que vender, e se vc não for destruído constantemente, como eles vão te vender um navio Premium? na vã ilusão que são melhores que os grátis? na verdade, são poucos os navios tipo Missouri, Arizona que realmente valem a pena comprar, mas entendam, se vcs vencerem direto, nunca vão querer um navio pago, isso é comercio, e o jogo tem contas a pagar, eu tô com um navio Premium pra teste, o TIRPITZ, mas não estou gostando dele pelo seguinte, você se aproxima de um navio e na hora que você vai torpedear, eles te acertam o tubo de torpedos mesmo do lado que você ia usar, digo ia porque quando destroem acabou o torpedo daquele lado, então é como eu sempre digo, o jogo já é feto e manipulado pra acontecer isso, então eu não compraria, pois se isso acontece toda vez, esse navio com torpedos devia não ter torpedos, e a outra questão é os incêndios, você incendeia 1 primeira vez, você apaga, assim que apaga, você incendeia de novo, ai vem aquela eternidade e você vendo seu navio ser consumido pelo fogo e pelos tiros do inimigo, ai apaga, mas de repente outro incêndio, e mais outro, terminando por você ser destruído pelo fogo, então por isso é que eu falo, nada que vocês comentem aqui vai mudar o jogo.

Quero me desculpar por usar o Google translate. Eu sei que o Google nem sempre dá uma boa tradução.

Acredito que esta é a seção do fórum que você está procurando.

https://forum.worldofwarships.com/forum/81-fórum-brasileiro/

Concordo que a Wargaming não precisa pagar as contas e é por isso que eles vendem navios premium. Eu também tenho Tirpitz e vi os torpedos serem destruídos quando me preparo para dispará-los. É muito chato.

Quando se trata de incêndios, não apague o primeiro fogo quando estiver em um navio de guerra. Aguarde até ter 2 ou mais incêndios para usar o controle de danos. A única exceção é quando o seu navio está com pouca saúde.

• Cool 1

2,284
[PVE]
Members
4,277 posts
18,686 battles

Ah, guys..........some of us are Americans and speak American.........   (thanks Google - I hope !)

Here:

in fact everything that is put here for discussion is useless, the game will remain the game, nothing will change, the allied ships lose badly to the enemies in all aspects, so what I suggest is the following, play, but play really, because the game has to sell, and if you're not constantly destroyed, how are they going to sell you a Premium ship? in the vain illusion that they are better than the free ones? in fact, there are few Missouri, Arizona type ships that are really worth buying, but understand, if you win directly, you will never want a paid ship, this is trade, and the game has bills to pay, I have a ship Premium for testing, TIRPITZ, but I don't like it for the next one, you approach a ship and when you're going to torpedo, they hit you with the torpedo tube right on the side you were going to use, I say ia because when they destroy it's over the torpedo on that side, so it’s like I always say, the game is already fetus and manipulated for this to happen, so I wouldn’t buy it, because if it happens every time, this torpedo ship should have no torpedoes, and the other issue is the fires, you ignite 1 the first time, you extinguish, as soon as it extinguishes, you ignite again, here comes that eternity and you see your ship being consumed by the enemy's fire and shots, then it extinguishes, but suddenly another fire, and more another, ending up being destroyed gone by the fire, so that's why I say, nothing you say here will change the game.

Gosh, I hope that is close.

To answer (I think)....  Game mechanics are built to provide entertainment: not real effects.  This is a game based on ships but doesn't use real "physics" to simulate damage.  Sorry, it's an arcade shooter with ships and that means a lot of "make believe" goes on to sell the game.

And, you are right, nothing we say will "directly" change this game.  Contact @Hapa_Fodder directly to make suggestions after the forum comments.  Hope this helps.

5,569
[PVE]
Members
19,848 posts
12,027 battles
Just now, Asym_KS said:

Ah, guys..........some of us are Americans and speak American.........   (thanks Google - I hope !)

:Smile_facepalm:

• Cool 1

2,284
[PVE]
Members
4,277 posts
18,686 battles
Just now, Kizarvexis said:

:Smile_facepalm:

Sorry, I am language impaired.  I wanted to know what was being said !  Is the translation wrong?

5,569
[PVE]
Members
19,848 posts
12,027 battles
2 minutes ago, Asym_KS said:

Sorry, I am language impaired.  I wanted to know what was being said !  Is the translation wrong?

I don't know, I use Google as well and apologized as it is frequently wrong with translation. I also pointed to the Portuguese part of the forum as the OP obviously put his post in the wrong general discussion section. Also we speak English, not American, but there is no officially designated language in the US. 

2,284
[PVE]
Members
4,277 posts
18,686 battles
14 minutes ago, Kizarvexis said:

I don't know, I use Google as well and apologized as it is frequently wrong with translation. I also pointed to the Portuguese part of the forum as the OP obviously put his post in the wrong general discussion section. Also we speak English, not American, but there is no officially designated language in the US. 

Actually, working internationally in Aviation during my second life, English is the official language internationally.......  Same goes with NATO for international military efforts.  So, you are correct, English is at the bottom of most international efforts because we are the largest Economy........    It's funny, when I was a kid, the schools introduce French in grade school......so, being proud of what I had learned over two years, I went home and asked my mom how her day was going?"   Last French I spoke.  In fact, the school district superintendent was fired.  And, only High Schools had language classes from that point on....!   And, we were one of the most progressive school districts in the Nation at that time (65-69) !!!

Thanks for the reply !  I hope I got it right !

Edited by Asym_KS

1,299
[VCRUZ]
Members
4,049 posts
9,180 battles
2 hours ago, ALMIRANTE123_stern said:

Cara, tu ta no fórum errado, aqui é o fórum em ingles. O fórum BR é outro, o cara deixou o link. 

Vc ainda é novo no jogo, não tem experiencia nenhuma. Não tem nada de manipulado. Tem q ter paciência para aprender o jogo. 

• Cool 1

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.