Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 5 battles to post in this section.
Snargfargle

Goodness, Cleveland, Great Balls of Fire!

6 comments in this topic

Recommended Posts

2,562
[PSP]
Members
6,263 posts
8,901 battles

Goodness, Cleveland, Great Balls of Fire!

A parody of "Great Balls of Fire" by Jerry Lee Lewis

 

I shake their nerves and I rattle their brains
Too much HE drives the BBs insane
I break their modules, set 'em on fire
Goodness gracious, great balls of fire
              
I laughed at the BB 'cause I thought he was funny
He came along and tried to kill me, honey
I changed his mind, this Cleveland's fine
Goodness gracious, great balls of fire

On fire, BB?
Mmmm... feels good
Hold still BB
Well, I want to sink you like a warship should
My Cleveland's fine, so kind 
I'm gonna sink you BB, yeah you're mine mine mine mine

(Uh oh, gotta turn now)

I chew my nails and then I twiddle my thumbs
I'm really nervous but it sure is fun
Oh BB-baby, you're drivin' me crazy
Goodness gracious, the AP flies

{Instrumental}

Well...

Missed me BB?
Woo... you don't aim so good
Come here BB
Well, I want to sink you like a warship should
You're mine, so mine
I'm gonna kill you BB, you are mine mine mine mine

(Uh oh, torps comin' now)

I chew my nails and I twiddle my thumbs
I'm really nervous but it sure is fun
Oh DD, you're drivin' me crazy
Goodness gracious great fish so dire!

300px-USS_Cleveland_(CL-55)_underway_at_

Edited by Snargfargle
  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,227
[WOLF3]
Members
6,439 posts
2,405 battles

When I grow up I wanna have a Cleveland (only 30K more XP!)

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2,562
[PSP]
Members
6,263 posts
8,901 battles
3 minutes ago, iDuckman said:

When I grow up I wanna have a Cleveland (only 30K more XP!)

Though I like the Atago, Fletcher, and North Carolina too, the Cleveland is probably my favorite ship. It's simply amazing at its tier spread. I hope it remains as good when it's moved to tier VIII.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1,227
[WOLF3]
Members
6,439 posts
2,405 battles

Oh crap.  That means I have to get it now.  Well, I have another 18 hours of Premium time (most of which will be spent catching up on sleep from last night).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×