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Wood96

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  1. Wood96

    Your most FUN ship in the game?

    For me, Siegfried, before high school Nerf. Now Napoli!!! To have fun .....
  2. Wood96

    Important message for the community

    Dear Sirs, Some wounds take time to heal. Some scars are slow to disappear. Time is the lord of reason. I have 2 years of WOWs and this is the first professional post I see. Congratulations. I see a lot of player wishes being mentioned by you. That's great, mainly because, in our minds, it wasn't even being considered. (Ex. Zao, secondary cruiser). This directly points out that hard work, without proper disclosure, wreaks havoc. Double congratulations. It is very important to highlight that the issue of monetization is faced with dedication. I don't even need to talk about communication...... I believe we have focus. So, now we hope that you and read the comments with more “loving”. In my opinion, ships should not only be balanced, but also fun. So Siegfried and Graf Zepelin, they need attention. Secondaries again. Thanks and go ahead
  3. Wood96

    PTS 0.10.8

    Very interesting and fun. I think it needs more polishing so it doesn't get boring. And also with more alternative ways to browse and distribute attackers vs. defenders. Many suggestions have already been given here. I believe most importantly, the route of the convoy is not identified by the attackers and there are many variations. Do not waste this good idea .......
  4. @Feroz_71, Tenho algumas considerações a fazer na questão dos Submarinos. Inclusive deixei registrado nas minhas avalições para o PTs. Tenho feito PTs para Subs desde o início. As habilidades dos subs parecem adequadas para mim neste lançamento, levando em consideração o primeiro PT, onde achei os Subs muito ruins de jogar. Caçar era uma delícia. Não vejo grandes problemas nos subs, talvez a velocidade poderia ser uns 5 knots mais baixa (opinião pessoal). Logicamente, só com mais tempo em uso, algumas inconsistências podem ser melhor avaliadas e corrigidas. Combate a Subs. 1 - Como as velocidades e manobrabilidade dos submarinos estão melhores, senti um desencontro no lançamento das cargas de profundidade. São lentas, a quantidade é insuficiente, o raio de lançamento é curto, os submarinos passam por elas muito rápido e o alcance de ação das explosões está menor, produzindo danos menores. Creio que esta avaliação virá mais tarde. 2 - Se olharmos pela questão do balanceamento, em todas as nações, os DD´s possuem cargas de profundidade, onde então serão os caçadores por excelência. Podemos observar também, que as nações onde os cruzadores não possuem cargas de profundidade, os BB´s possuem ataque aéreo e vice-versa. É uma forma de balanceamento. Acho questionável, já que o ataque aéreo está produzindo poucos efeitos nos testes .... Mas esta é a forma como foi pensada neste primeiro momento. 3 - Se analisarmos os últimos lançamentos feitos no WOWs somente após algum período do lançamento dos Subs, as correções que porventura sejam necessárias, virão a ocorrer. --> Agora, como sugestão, gostaria muito de ver a outra forma de combate aos Subs, que realmente existiu, que eram os ouriços (ou abridores de lata), desenvolvidos a partir da segunda metade da WWII. Altamente eficientes .... Além deles o lançamento das cargas de profundidade para vante (á frente). Outra evolução a partir de 1944. Abraços ...
  5. Wood96

    PTS 0.10.7

    0.10.7 Submarines and Commander Skills Feedback - Subs I've been doing PTs for subs since the beginning. Subs skills seem balanced to me. I don't see big problems. Logically, only with more time, some inconsistencies can be better evaluated. - Subs - Combat 1 - As the speeds and maneuverability of the subs are better, I felt a mismatch in the launch of the depth charges. They are slow, the quantity is small, the subs go through them very fast, and the range of action of the explosions is small. 2 - I don't understand why, only a certain number of nations have depth charges. I think this will make the ships of these nations stop being used, especially in the higher Tiers. 3 - I think most battleships were left without adequate combat skill for the subs. Will suffer ..... - Secondary Skill 1 - Undoubtedly, there has been a significant improvement for warships. Let's follow .... I don't see DDs partying anymore... Now there's more respect. Congratulations. - Cruisers Here is my most scathing criticism. 1 - Cruisers are less and less capable. I don't mean the super players, but the normal ones.... How about improving the accuracy of your secondary (either directly or by commander skil)? The range can stay as it is for now... 2 - Are the supercruisers being purposely nerfed at each path? Please stop.... According to their stats, they may be well off, but they're boring to play. They're not nice anymore. Enough of fire. And now, also without ability to fight Subs? Please do something. I consider this path bad ..... I hope I have contributed in some way. Hugs
  6. Bom, Tentando responder. 1) A linha Italiana não possui um Comandante Experiente, como as outras abaixo. A ideia é acrescentar este comandante no Arsenal para compra. 2) Um Comandante experiente, geralmente possui 2 ou 3 habilidades aprimoradas, como abaixo, melhorando a habilidade do comandante onde aquela linha possui mais deficiência. Veja o exemplo da linha americana. Ele te dá um aprimoramento para troca de projetil de 75%. E geralmente são posições diferentes para DD, CA/CL, BB, CV. A WG geralmente define o que e como colocar, e em quais percentuais, dependendo da linha. O conceito já existe, apenas a linha Italiana ainda não possui estes comandantes. E como já tem uma linha de cruzadores e outra de BB´s além de alguns DDs Premium, penso que seria uma ótima oportunidade. 3) E já que me deu abertura, Melhoria no Percentual de Ocultamento, Maior Range e Eficiência das AA e Maior Tempo na Fumaça de Escape viriam bem a calhar ........
  7. @Maredraco Deixo aqui a sugestão para acrescentar um (ou dois) Comandante Experiente na linha Italiana, no Arsenal. Creio que está faltando e já faz por merecer. Comandante experiente é aquele que vem por 1.500 dobrões ou 35.000 carvão e com umas duas habilidade destacadas. Até os holandeses ganharam um. Por enquanto só o Sanssonetti mesmo. Obrigado.
  8. Bom Dia a todos, Fiz varias partidas no TP nas duas últimas rodadas e uma questão me chamou atenção. Em algumas nações (Ex. Americana e Japonesa), os cruzadores tanto leves quanto pesados, não possuem Cargas de Profundidade. Isto é só no TP ou será uma realidade o fato de algumas nações não possuírem esta habilidade ? @Maredraco, se puder trazer esta informação, será bem vinda. Obrigado.
  9. I think Mainz is a good ship. It would be ideal to make the concealment closer to Chapayev or Cleveland, or even Hipper. It seems more correct. It may be my impression, but these days the ability to start a fire is more difficult. Even with captain skills and flags...... As for the matches with T9/T10, there is nothing to do. It harms all boats with level T8. But this is another matter.
  10. I think that at first, some people will do crazy things. This is normal. Then there will be natural accommodation. Has anyone ever been to a cattle auction? You go, look at the lots, see what interests you and define a commercial value, where the investment makes sense. That´s simple.
  11. Here the same. I submitted a ticket. They advised to leave and enter Twitch and Amazon again, in the game account. They advised to wait 24 hours to have the containers in the account. I'm waiting. I will post any news here.
  12. 65 in Albermale. Yesterday ........
  13. I agree. Unless the drop in the use of cruisers, and especially supercrossers, has been so great that emergency intervention is needed. As you said, the spreadsheets will speak.
  14. That is really the point. The cruisers are not bad, but they are not well. Supercruisers are playable, but difficult to play. They missed a lot of the fun. The matches have few cruisers, this is an indisputable fact. This makes the gameplay harmful. So, players are no longer using them, in general. What really worries me, is the WG's silence...............................................
  15. Wood96

    Agir or Seigfried

    @AnIolairGhorm, I would like to see an update of your new games with Agir and Siegfried after this update and the game's natural accommodation. It would be very instructive, including your view of the new skills.
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